هلوبلاگ
پزشکی علمی فرهنگی هنری اقتصادی وعجایبو دانستنیهای نادانسته
دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, :: 19:3 ::  نويسنده : محدثه حلوانی

 به گزارش افکارنیوز،وی افزود : هر وقت که برایش شیر می گذارم فورا برای نوشیدنش از تپه ای که درآنجا زندگی می کند، خارج می شود. این مار هرگز من را نیش نزده است.در مراسم ازدواج این زوج ۲۰۰۰...



ادامه مطلب ...
دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, :: 19:1 ::  نويسنده : محدثه حلوانی

 

خبرآنلاين: برنامه «هفت» عنوان گران‌ترین بازیگر سال را به محمدرضا گلزار داد.


ادامه مطلب ...
دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, :: 19:0 ::  نويسنده : محدثه حلوانی

 

چرا مردان دررویای یک زن زیبا هستند

مردها حتی در روابط دوستانه قبل از ازدواج نیز به دنبال دخترهای زیبا هستند ، در تحقیقی که بر روی درصد زیادی از مردها انجام شد مشخص شده است که این حس در تمامی مردان وجود دارد و تنها مختص به یک یا دو نفر نیست و در نهان تمام مردها این حس وجود دارد فقط درصد آن کمی بیشتر یا کمتر است .



ادامه مطلب ...

 چهره‌هاي فيلم اسكاري ايران به اتفاق همسرانشان

 

 

به گزارش برترینها به نقل از مجله ایده آل ، آن‌ها پرافتخارترين فيلم تاريخ سينماي ايران را ساخته‌اند. «جدايي نادر از سيمين»... دقت كنيد كه اين فيلم در مورد جدايي است، جدايي و طلاق اما خوشبختانه تمام آن‌هايي كه در اين فيلم نقش مهمي داشته‌اند زندگي‌هاي مشترك مستحكم و ايده‌آلي دارند. ما در اين‌جا شما را با زندگي واقعي آن‌ها آشنا مي‌كنيم و البته به شما مي‌گوييم كه همه آن‌ها 2 فرزند دارند!



ادامه مطلب ...
دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, :: 18:54 ::  نويسنده : محدثه حلوانی

 


خواستگاري با قتل دختر جوان پايان يافت

مرد ميانسال وقتي به خواستگار دخترش جواب منفي داد نمي دانست اين جواب به قيمت جان دختر جوان تمام خواهد شد.



ادامه مطلب ...
دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, :: 18:50 ::  نويسنده : محدثه حلوانی

 

دستگیری مرد زن نما

مردی به اتهام سرقت اسناد هویتی یك زن و جعل هویت مجرم شناخته شد.



ادامه مطلب ...

 

10 راهکار برای کاهش سایز دور کمر، باسن و ران‌ها

در هفته 168 ساعت زمان داریم، اما برای دست یافتن به تناسب‌اندام و کاهش وزن فقط 6 ساعت از آن هم برای شما کافی است. امروز می خواهیم 10 روش به شما آموزش دهیم که چطور از هر دقیقه‌تان نهایت استفاده را ببرید.



ادامه مطلب ...
جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, :: 18:14 ::  نويسنده : محدثه حلوانی

 

پرسش و پاسخ های جالب زیبایی

سلامت نیوز: دندان خود را روزانه دو بار مسواک بزنید و یک بار نخ دندان بکشید. اگر با این وجود هنوز هم دهانتان بوی بدی دارد، این بوی بد می تواند نشانه ای از بیماری دندان و لثه، بازگشت اسید معده به مری، خشکی دهان و یا حتی سینوزیت و عفونت گلو باشد.



ادامه مطلب ...
جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, :: 18:4 ::  نويسنده : محدثه حلوانی
جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, :: 16:42 ::  نويسنده : محدثه حلوانی

 

تحقيقات نشان مي‌دهد آنهايي که در دوران کودکي‌شان آسيب‌هاي متوسط مغزي داشته‌اند، در آينده با مشکلاتي روبه‌رو مي‌شوند. البته با گذشت زمان، ميزان اين آسيب‌ها به‌طور قابل توجهي کاهش يافته است


ادامه مطلب ...
جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, :: 16:41 ::  نويسنده : محدثه حلوانی

 

 
 
نگرانی های کوچک
پزشکان از آن با عنوان onchophagie"" یاد می کنند. یان اُلیوو، پزشک اطفال، توضیح می دهد که onchophagie"" همان جویدن ناخن هاست و این عادت در میان کودکان می تواند علل متفاوتی داشته باشد.


ادامه مطلب ...
جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, :: 16:33 ::  نويسنده : محدثه حلوانی

 

 

دانلود کتاب مرجع آناتومی بدن انسان

این کتاب راهنمای جامع و مصوری برای همه عظلات ،استخوان ها،ماهیچه ها با نام های علمی و پزشکی آن ها می باشد.

 

 

 

 

حجم:20مگابایت

 http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/10-26/Muscular-Origins-%26-Insertions-.jpg

 



ادامه مطلب ...
جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, :: 16:27 ::  نويسنده : محدثه حلوانی
جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, :: 16:23 ::  نويسنده : محدثه حلوانی
جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, :: 14:35 ::  نويسنده : محدثه حلوانی

 

راه‌هایی ساده برای درمان موخوره

به‌طور معمول موخره كه دو شاخه شدن و شكستگی مو را به دنبال دارد براثر آسیبی كه برس و سشوار به موى سر وارد مى‌كند، ایجاد می‌شود. در این آسیب لایه و سطح محافظ در انتهاى فیبرهاى مویى نوك مو از بین مى‌رود. وقتى سطح محافظت‌كننده مو از بین برود و جایگزینى برای آن نباشد موی سر چند شاخه مى‌شود كه به اصطلاح به آن موخوره می‌گویند.

موخوره بیشتر در موهای خشك و شكننده به‌وجود می‌آید و بیشتر به علت خشكی بیش از حد یا برس كشیدن با شدت بر موها ایجاد می‌شود. شامپوهاى اسیدى یا قلیایى، فرهاى دائمى، رنگ كردن زیاد، دكلره كردن بیش از حد، استفاده از برس‌هاى نایلونى و فلزى و شانه‌هایى كه دندانه‌هایى نوك‌تیز دارند، در به وجود آمدن و تشدید موخوره موثر هستند.



ادامه مطلب ...
جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, :: 14:34 ::  نويسنده : محدثه حلوانی
جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, :: 14:32 ::  نويسنده : محدثه حلوانی

 

سلامت نیوز: همان طور که علم و تکنولوژی پیشرفت می کند، عواملی که موجب اضطراب، نگرانی، استرس و افسردگی می شوند نیز بیشتر شده اند. استرس پدیده ای اجتناب ناپذیر است و صرف نظر از جنس، سن، طبقه اجتماعی، ثروت، شغل و مقطع زمانی همواره حضور دارد.


ادامه مطلب ...
جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, :: 14:31 ::  نويسنده : محدثه حلوانی

 

چرا به آرزوهایتان نمی‌رسید؟

از اساسی‌ترین و اصلی‌ترین شرایط موفقیت یك انسان در زندگی فردی و اجتماعی داشتن قدرت «مدیریت خود» است. انسان موفق، ریشه همه موفقیت‌ها را در درون خود جست‌جو می‌كند.

همیشه تصورات یا باورهای اشتباهی درباره موفق شدن وجود دارد. این باورها مسیر موفقیت را پر از دست‌انداز کرده و درست مانند سدهایی هستند که موفق شدن را سخت یا ناممکن می‌کنند. گرچه معمولا و در بیشتر متون راه‌های رسیدن به موفقیت طرح و بررسی می‌شوند، اما جا دارد به موانع موفقیت نیز اشاره و آنها را بشناسیم. در اینجا برخی از موانع موفقیت را معرفی می‌کنیم. آیا شما نیز با چنین موانعی روبه‌رو بوده‌اید



ادامه مطلب ...
جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, :: 13:0 ::  نويسنده : محدثه حلوانی

 

(دانلود تمامی البوم های موسیقیدان معروف یانی)

(بخش ویژه دانلود)
(بیش از 10 گیگابایت موسیقی بیکلام)

یانی کریسومالیس زاده ۱۴ نوامبر ۱۹۵۴ معروف به یانی، پیانیست، نوازندهٔ کیبورد و آهنگساز اهل یونان است.وی نامزد جایزه گرمی در سال ۱۹۹۲ برای آلبوم جرأت آرزو و در سال ۱۹۹۳ برای آلبوم در زمان من شده‌است. عمدهٔ موفقیت وی با اجرا کنسرت در آکروپولیس یونان به دست آمده‌است . همچنین آلبوم‌های وی با تعداد بیش از ۲۰ میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش رفته‌است. موسیقی‌های یانی در مسابقات المپیک، برنامه‌ها و مسابقات ورزشی در تلویزیون به صورت گسترده پخش شده‌است. آثار او را نوعی موسیقی عصر نو می‌نامند.یانی یک پیانیست و آهنگساز خودآموخته‌است که نواختن آهنگ را برای خانواده خود شروع کرده‌است، وی هیچ آموزش رسمی و غیررسمی برای یادگری نت نداشته است .  وی رکورددار شنا ۵۰ متر آزاد مردان در سال ۱۹۶۹ در ۱۴ سالگی برای کشور یونان است . یانی در ۱۸ سالگی برای تحصیل به دانشگاه مینسوتا رفت.یانی سال‌ها پیش با شهرداد روحانی نیز همکاری داشت و از تجربیات او استفاده فراوان برد و با همکاری و با استفاده از دانش و تجربه او، یکی از زیباترین کنسرت‌هایش را در شهر آکروپولیس یونان و با رهبری شهرداد روحانی اجرا نمود.


باز هم سوپرایزی دیگر از وطن دانلود برای بازدیدکنندگان عزیزی که به موسیقی علاقه مندند . اینبار کمی پا را فراتر از وسعت کیفیت گذاشته ایم اینطور که ما این مجموعه را در قالب MP3 تهیه نکردیم بلکه چندین برابر با کیفیت تر و با فرمت Flac تهیه شده است . این فرمت قادر است تا چندین برابر از فرمت MP3 در کیفیت صوت بهتر عمل نماید .

http://up.vatandownload.com/images/vx7sswcb4ytr1sspiir.jpg



ادامه مطلب ...
جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, :: 12:54 ::  نويسنده : محدثه حلوانی

 

 

آموزش مفاهیم CSS -  از کمپانی Lynda

Lynda CSS Fundamentals

سریع ترین روش طراحی ساختار های گرافیکی بر روی محیط HTML

 

در این پست وطن دانلود قصد دارد تا با یک پکیج آموزشی پرکاربرد از کمپانی لیندا شما در خدمت شما باشد. در این مجموعه شما با یکی از اساسی ترین مهارت های طراحی وب، یعنی CSS ها آشنا می شوید.

سی‌اس‌اس (Cascading Style Sheets - CSS)، روشی ساده برای نمایش چیدمان و جلوه‌های تصویری (مانند نوع قلم، رنگ و اندازه‌ها) بر صفحه‌های وب اند. الگوهای آبشاری از جنس زبان‌های نشانه‌گذاری، با ساختار متن ساده رایانه هستند و درون هرکدام، دستورهایی آبشار مانند و پی‌درپی، برای چگونگی نمایش هر صفحه وب افزوده می‌شود. به گفته‌ای ساده تر، این دستورها روش نشان داده شدن قلم‌ها و اندازه شان، رنگ‌ها و پس زمینه‌ها، روش چیدمان موزاییک‌های دربرگیرنده داده‌ها (دیواره‌ها)، و بسیاری دیگر از عنصرهای ساختار هر صفحه وب را، درون خود جای می‌دهند . در این ویدئوهای آموزشی جیمز ویلیامسون به شما اصول و مبانی CSS راآموزش می دهد که در این درس ها کارهایی همچون تغییر رنگ متن ها ، تصویر زمینه ، کار با حاشیه ها ، ادغام CSS و HTML و ... را فر خواهید گرفت . این فیلم ها دارای زبان انگلیسی می باشند که زیرنویس انگلیسی نیز برای هریک از آن ها موجود می باشد .
 

سرفصل های آموزش ها :
- Understanding basic selector types
- Integrating CSS with HTML
- Examining browser rendering differences
- Exploring CSS specifications
- Checking browser support
- Understanding the box model
- Adjusting margins and padding
- Positioning elements
- Exploring basic layout concepts
- Understanding media queries
Introducing CSS3
 Using CSS Reset



ادامه مطلب ...
جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, :: 9:42 ::  نويسنده : محدثه حلوانی

 

هفده رازجالب آقایان که دختران حتما باید بدانند

اگر دختری در سنین ازدواج هستید، بهتر است مردان را بهتر بشناسید...



ادامه مطلب ...

 

حتما شما هم تا به حال شنیده اید که کمبود برخی از ریزمغذی ها در بدن باعث بدخلق?شدن افراد و به هم ریختن آرامش روانی آنها می شود. این ادعا در برخی از شرایط صحیح است که با چند مثال می توان توضیح بهتری در مورد آن داد...


ادامه مطلب ...
جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, :: 9:32 ::  نويسنده : محدثه حلوانی

 

تمرهندی، درختی استوایی و بومی آفریقا و هند است. میوه این درخت منبع غنی ویتامین های BC، فیبر، کلسیم، منیزیم و پتاسیم است.به نوشته «ehow» این میوه خواص زیادی دارد که در این مطلب به آن اشاره شده است.


ادامه مطلب ...
جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, :: 9:29 ::  نويسنده : محدثه حلوانی

 

آیا شفاعت کردن نوعی ˝پارتی بازی˝ است؟

شرط تأثیر استغفار؛

 

 



ادامه مطلب ...
جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, :: 9:27 ::  نويسنده : محدثه حلوانی

 شانون دختری است که به خوردن بنزین اعتیاد دارد . او در یک شبکه تلویزیونی ضمن اقرار به این اعتیاد گفت : "با وجود اینکه می دانم به من آسیب می زند ولی احساس خوبی دارد، او همچنین گفت لیس زدن سرقوطی بنزین، روش مورد علاقه او برای خوردن بنزین است".اعتیاد عجیب این دختر به بنزین



ادامه مطلب ...

 

یک نکته عجیب راجع به نوشیدن یک لیوان آب سرد بعد از غذا

خطر خوردن آب سرد بعد از غذا



ادامه مطلب ...
جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, :: 9:23 ::  نويسنده : محدثه حلوانی

 

شگفتی یک جمله عجیب در جذب آقایان

چگونه همسرم را جذب کنم؟



ادامه مطلب ...
جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, :: 9:21 ::  نويسنده : محدثه حلوانی

 

ماجرای ازدواج دوم محمدرضا شریفی نیا + عکس

من ازدواج نكرده ام !

محمدرضا شريفي‌نيا اين روزها حال و روز خوشي ندارد! مدتي است شايعه شده او با بازيگر سينماي ايران «رز رضوي» ازدواج كرده و حتي ماه عسل‌شان را هم در مكه گذرانده‌اند!



ادامه مطلب ...
جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, :: 9:19 ::  نويسنده : محدثه حلوانی
جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, :: 9:14 ::  نويسنده : محدثه حلوانی

 کودک 11 ساله ای به علت ترکیدن مواد محترقه در مقابلش و ترس از این صدا بر اثر سکته جان خود را از دست داد.



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:, :: 19:34 ::  نويسنده : محدثه حلوانی

درباره وبلاگ


سلام خوش اومدید به هلوبلاگ.من محدثه حلوانی دانشجوی رشته مهندسی بهداشت محیط هستم امیدوارم وبلاگم موردقبول واقع بشه حتمانظربدید کمبودارو برطرف کنم درنظرسنجی هم شرکت کنید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 52
بازدید ماه : 51
بازدید کل : 154918
تعداد مطالب : 146
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 3

javahermarket